Här visar vi hur en produktutvecklingsprocess kan gå till när ni anlitar oss!

1
Startmöte
Du som kund förklarar vad ni vill ha hjälp med i ett telefonsamtal, digitalt möte och/eller i ett fysiskt möte.

2
Projektstart
Vi börjar arbeta utifrån informationen vi fått ifrån er under startmötet och i eventuella underlag.

3
Avstämning/Delmöte
När projektarbetet börjar ta form så bokar vi in ett möte, antingen digitalt eller fysiskt. Under denna avstämning utvärderar vi eventuella prototyper och/eller CAD-filer vi tagit fram och därefter konstaterar vi om projektet är klart (mindre projekt) eller om vi ska fortsätta arbeta med projektet.

4
Projektarbete
Om vi under avstämningen kommer fram till att projektet inte är klart så fortsätter vi här vårt arbete med projektet tills det blir aktuellt med en ny avstämning alternativt konstaterar att projektet är slutfört.

5
Projektslut
Här konstaterar vi ihop med er att projektet är slutfört. För vissa projekt kanske du som kund bara vill ha en CAD-fil i slutleveransen eller i andra fall ett fullständigt ritningsunderlag. Vi kan även ta hand om hela projekt från produktutveckling till tillverkning av produkterna vi utvecklat/konstruerat. Du som kund bestämmer!